Friday, 20 May 2011

long time ago ...

bila tidur teringat kat dia , sampai mimpi lagi . why ? why him ! huhh .. but org selalu pesan , jgn ingat org yg da pergi kan .. maafkan saye , saye tahu silap saye sgt besar kpd awak . saye buang awak mcm tu saje , smpai skrg saye baru sedar kehilangan awak dlm diri saye . MOHD HAFIZ BIN KAMARUDZAMAN  saye mahu mintak maaf kat awak sgtsgt! pertama , kerana sikap saye yg tk pernah fikir ttg perasaan awak ,kehendak awak ,keinginan awak . kedua , kerana saye membenci awak tanpa mengaku ksilapan saye . kalau lah awak dgr ni , saye betul2 minta maaf . best dapat kemal awak . rasenye tkde laki yg sebaik awak . C; very caring ! <3
saye tak harap awak kembali kpd saye , cuma saye harap maafkan saye oky! 125z pun awak da tercapai nak beli , happy dgn news tu ! semoge kite semua happy selalu . jgn bersedih .. saye tk kan tnang selagi org yg saye sakiti tk maafkan saye . HUH ~ sabo jelaaa ... kita bakor jee~ hehe